Bloguma Hoşgeldiniz !

Mücahit Polat

İnsanlara yararlı olmaya çalışan kendi halinde bir yazar.

Ne Aramıştınız?

E-posta Aboneliği!

En güncel yazılarımızdan anında haberdar olmak mı istiyorsun?? O zaman E-posta ile takip et!

Dubblaj.com Nedir?? Nasıl Çalışır??


Dubblaj.com


Dubblaj.com uygulaması zaten adından da anlayacağınız üzere bir dublaj uygulamasıdır.Yenilerde sosyal medyada fenomen olan bu uygulama hızlı bir şekilde yayılmaktadır.
Dubblaj.com Uygulaması


Dubblaj.com Nasıl Çalışır??


Dubblaj.com rakibi olan vine uygulamasına yetişecek gibi duruyor.Zaman kaybetmeden neler yapabileceklerinizi anlatmak istiyorum.Bu uygulama sayesinde ünlülerin,müzlklerin,dizilerin ve aklınıza gelebilecek herşeyin dublajını yapabieceksiniz.

Bu uygulamayı kullanmak için  android ve ios tabanlı cihazlarınıza uygulamayı kurmanız gerekmektedir.Ayrıca bu uygulama sayesinde birçok sosyal medya hesabınızda çektiğiniz videoları paylaşabilir ve sizde fenemon olabilirsiniz.


Söylediğim gibi bu uygulamayı kullanmak için ios veya android tabanlı cihazlarınıza kurmanız gerekmektedir.Daha sonra yapmanız gereken ise uygulama içerisindeki dublaj seslerinden birtanesini seçerek eğlenmenmeye ve eğlendirmeye başlayabilirsiniz.Sakın ha ben yapamam diye düşünmeyin çünkü eğer beğenmezseniz tekrar tekrar deneme şansınız olacak.Tabi birazda yeteneğiniz var ise kısa sürede fenomen olabilirsiniz.

Alt tarafda paylaşmış olduğum video ile deneyim kazanabilirsiniz.Herkese kolay gelsin.



13 yorum :

  1. Teşekkürler sizin sayenizde güzel videolar çekiyorum.

    YanıtlaSil
  2. eyvallah kardeşim bence çok eğlenceli bir uygulama :D

    YanıtlaSil
  3. Geliştirilebilir ancak güzel bir uygulama sayılır.

    YanıtlaSil
  4. Evet daha yeni bir uygulama geliştirecektir bencede.

    YanıtlaSil
  5. Çok eğlenceli ve gelişmesi gereken bir uygulama.

    YanıtlaSil
  6. Dediğim gibi gelişecektir hatta işi paraya bile dökerler.:D

    YanıtlaSil
  7. buna benzer dubsmash diye bir uygulama var. Yabanci dilde kayitlar da bulunuyor onda.

    YanıtlaSil
  8. aynen biliyorum oda aynısı ama ben bunu tercih ettim.

    YanıtlaSil
  9. Çok uğraşıp video çekmeyi bir türlü çözememiştim . Teşekkürler :) .

    http://hd-filmsitesi.com

    YanıtlaSil
  10. Bu Dublaj işi oldukça yaygınlaştı ama benim telefonuma ne yazıkki uyumlu olmadığından henüz deneyemedim.
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
  11. Hiç duymamıştım, şimdi duydum en kısa zamanda deneyeceğim. Eğlenceli videoları çok severim, hem izlemeyi hem izletmeyi. Şimdi bir de oluşturursam tam olacak :)

    YanıtlaSil
  12. İyimiş denemek lazım :)

    YanıtlaSil

Soru ve Yorumlarınızı Bize Yazın


Yandex.Metrica Blogger Widgets